2014年9月1日 星期一

Princess Chelsea - The Cigarette Duet 中文歌詞翻譯

這首真讓人上癮。

歌詞下收





It's just a cigarette & it cannot be that bad
這不過是根菸,不會有多糟的
Honey don't you love me and you know it makes me sad?
親愛的你難道不愛我了,且你知道這多讓我難過嗎?
It's just a cigarette like you always used to do
這不過是根菸,就像你以前也會抽的
I was different then, I don't need them to be cool
這跟那時不同了,我不需要它們來顯酷

It's just a cigarette and it harms your pretty lungs
就算這只是根菸它也會傷害你漂亮的肺
Well it's only twice a week so there's not much of a chance
噢一週就抽個兩次所以不會有甚麼傷害的
It's just a cigarette it'll soon be only ten
但這根菸不久後會讓你上癮的
Honey can't you trust me when I want to stop I can
親愛的難道你不相信我的自制力嗎

It's just a cigarette and it's just a Malboro Light
這不過是根菸,而且是萬寶路淡菸
Maybe but is it worth it if we fight?
也許吧但值得我們為它而吵嗎?
It's just a cigarette that I got from Jamie-Lee
這不過是根菸,從潔米李那兒拿的
She's gonna get a smack and I'm gonna give you three
她會得到一巴掌而我會摑你三掌

It's just a cigarette and I only did it once
這不過是根菸,而我不過抽了那麼一次
it's only twice a week so there's not much of a chance
噢一週就抽個兩次所以不會有甚麼傷害的
It's just a cigarette and I'm sorry that I did it
我真的很抱歉還是抽了根菸
Honey can't you trust me when I want to stop I can
親愛的難道你不相信我的自制力嗎





沒有留言:

張貼留言