2015年1月6日 星期二

Mystery Skulls - Ghost

被MV打到

我很喜歡

歌詞為了閱讀語順沒有完全照翻,並且有按照中文閱讀語順稍微做編排
還請多指教。





Cause the world might do me in
因為這世界想試著扼殺我
It's all right cause I'm with friends
這沒關係因為我和朋友在一起
Cause I'm giving up again
因為我又再一次的放棄了
It doesn't matter
沒關係了啦

And I'm feeling like a ghost
而我覺得像一抹幽魂
And it's what I hate the most
這正是我最痛恨的事
Cause I'm giving up again
因為我又放棄了
And this time (this time, this time)
而這次

This time I might just disappear
這次我大概會直接消失
This time I might just dis
這次我大概會直接消
This time I might just disappear
這次我大概會直接消失
This time I might just dis
這次我大概會直接消

Try and hear me then I'm done
試著傾聽我,這樣就好了
Cause I might just say this once
因為我只會說一次
Seen this played out in my dream
這些期望塞滿了我的夢境
It doesn't matter
沒關係了

Time for givin' up the ghost
是放棄那幽魂的時候了
Fuck, it's you I hated the most
幹,正是我最痛恨的你
And there is no guarantee
然而那裡沒有任何保證
It doesn't matter
無所謂了


This time I might just disappear
這次我大概會直接消失
This time I might just dis
這次我大概會直接消
This time I might just disappear
這次我大概會直接消失
This time I might just dis

這次我大概會直接消








很乾淨復古的曲風
我愛....愛....

沒有留言:

張貼留言